Maker’s Mark – jedena z czołowych amerykańskich destylarni burbona – zapowiedziała zmniejszenie zawartości alkoholu w swoich czołowych produktach z 45 do 42 proc. Swoją mało popularną decyzję producent ogłosił w specjalnym liście do najwierniejszych klientów, tłumacząc zmianę receptury rekordowym zapotrzebowaniem na burbon wśród amerykańskich konsumentów.
Dotychczasowi klienci przyjęli decyzję firmy z dużą desaprobatą, czego wyraz dali w dużej mierze na portalach społecznościowych Twitter oraz Facebook, wpisując krytyczne komentarze pod adresem Maker’s Marka. W odpowiedzi firma zapewnia, że zmiana zawartości alkoholu nie spowoduje żadnej różnicy w smaku popularnego alkoholu.
Możliwość zaparkowania przed sklepem
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.